Ahad, 7 Februari 2010

bumi perak.

assalamualaikum...

berguling-guling saya menahan ketawa yang masih berbaki, air mata ketawa segera saya seka untuk tahan dari terus ketawa...aduh!!!rupanya ada juga mahasiswa/si (saya tak pasti) yang betul-betul sakit hati dengan post2 saya selama ini...dan saya dapat mengesan ketidakpuasan hati itu dalam bumi perak yang begitu hangat dalam masyarakat KISDAR pada hari ini, esok saya menghadapi peperiksaan pertengahan, namun saya curi sedikit masa untuk coretkan sedikit catatan hati yang geli dek komen si pintar yang tidak berpuas hati dengan saya.

mungkin ada di dalam post2 sebelum ini yang terkena pada batang hidung si pintar ini hingga menyebabkan beliau terasa pedasnya...hingga si pintar hilang pertimbangan lalu melemparkan kata2 kurang sopan pada saya di dalam bumi perak...(sila lakukan di hadapan saya andai benar bencikan saya, dan benar-benar berani berdepan dengan saya). Ini mungkin satu cabaran bagi saya untuk menangani si pintar ini, mari...kita duduk semeja dan berbincang secara matang dan profesional, saya juga mahu melihat sejauh manakah bencinya si pintar ini pada diri saya..

namun, disebalik kenyataan si pintar dalam bumi perak itu, terdapat sedikit kecacatan yang tersirat hasil ciptaan si pintar yang terburu-buru menulis tohmahan kepada saya, saya hanya menjadi MPP selama 2 tahun sahaja si pintar, fakta manakah yang mengatakan saya menjadi MPP selama 3 tahun, si pintar...saya masih belum bersedia untuk me'repeat' paper hingga 4 tahun saya di kisdar.saya hanya mampu menjadi MPP selama 2 tahun sahaja..andai si pintar mahu menggantikan saya, silakan...kecil tapak tangan nyiru saya tadahkan.

oleh itu, saya sekali lagi membuka ruang kepada si pintar, mari bersemuka dengan saya untuk kita selesaikan soal ketidakpuasan hati anda, kerana saya tahu si pintar antara pembaca setia blog saya...walau sebenci mana pon anda kepada saya...saya mohon jangan putus-putus melayari pondok usang saya ini, saya mahu pembaca seperti anda untuk memberikan cabaran demi cabaran kepada saya...dengan tohmahan anda...saya lebih kenal siapa saya..salam ukhwah.