Selasa, 3 November 2009

bile otai gie istana...hek


lme dah aku tak coretakn citer2 aku dalam blog ini..ah..bz mengganggu ketenteraman aku untuk berkarya dengan tenang...bulan puasa lps...aku dijemput ke istana bagi menyertai majlis berbuka puasa bersama Raja Muda (bukan aku sokrang la...dgn kwn2). Kami pon tak lepaskan peluang ini, bile kami turun dari van yang mewah(van kolej) terpinga2 kami tak tau nak kearah mne...datang seorang lelaki berbaju melayu hitam menegur kami dan menunjukkan kami arah masuk ke dewan. Bisik kwn2 aku "ni mesti bentara istana" aku pon tergelak kecik sbb slalunye aku dgr perkataan tu dalam sidang parlimen je.
waktu ni kteorg tgh snok makan hehehehe...

lps makan malam...kami beraramah mesra dgn Raja Muda,masing2 beratur untuk berckp2 dangan Raja Muda,aku bersama kwn pon tak lepaskan peluang la, depan kami ader beberapa mak datin yg excited nak bersalam dgn Raja Muda,lps dme bersalam dgn beliau sampai turn kteorag untuk bertegur sapa (bukan bersalam ek) terus beliau letak tangan di belakang tanda menghormati islamic student mcm kami ni..alhmdulillah..at least beliau masih faham erti pasola yang kami sarungkan ni...hehehe.