Jumaat, 4 Disember 2009

"we love Tok Guru!!!"






Aku merupakan antara jutaan rakyat yang mengagumi peribadi beliau, ketokohan beliau, kepimpinan beliau...ah...aku ingat lagi kali pertama aku melihat beliau secara real...semasa ceramah beliau bukit gantang, hampir menitis air mataku kerana begitu bersyukur akhirnya dapat juga melihat beliau secara langsung.

Tika itu,hujan renyai...namun kami sanggup berbasah semata2 nak dengar ceramah dari beliau, yang pasti bukan kami saje...puluhan ribu lagi same seperti kami. Inilah kenangan yang pasti aku takkan lupe seumur hidup aku. Bile beliau mule nak bg ceramah...ader semacam perasaan yang aku tak pernah rase sblm ini...betapa aku kagumi ketabahan beliau di "jalan" ini.




Ini baru sebahagian rakyat kelantan semasa demonstrasi "sokong Tok Guru" baru2 ni...belum tgk dari Perak, Kedah, Selangor, dan KL lagi cukup la mse penamaan calon bukit gantang dulu...sibuk nak suh beliau letak jawatan...takut dengan ketokohan beliau kah? atau dengan doa yang dilakukan oleh beliau kah? takut doa itu makbul kah? geli hati aku tengok puak ni...(saper makan cili...paham2 je la) kalut nak attack Tok Guru.. kte menantu beliau salah gune kuasa la, pecah amanah la...ingat orang nak cayer ke??Ibu aku yang tak masok politik pon tak percayer.


Media Pak Turut pon ikut la telunjuk puak ni...sebar fitnah2 tak berasas pada Tok Guru...kami tak bodoh la, tak bute lg...mampu beze yang mane batil dan yang mane haq. Isu yang tersebar sampai luar negara ditutup...di cover,wal hal satu dunie tau...moge ALLAH ampuni mereka.

Gambar ni ditangkap semasa demonstrasi GMI...gerakan mansuh ISA, cube tgk demonstrasi dr puak tu...ader tak situasi mcm ni...siap lps salam "pak turut" gie tembak gas pemedih mate pd mereka2 ini...moge ALLAH ampuni.

Mari semua pembaca blog aku...sme2 rapatkan soff perjuangan kite...teguh bersama Islam!!! moge segala amalan kite diterima disisi ALLAH amiinnn...