Selasa, 3 November 2009

berbuke puase selere iraq.

Bulan Puasa kali ni alhmdulillah byk rezeki aku...buat pertama kalinye aku berbuke di istana, n buat pertama kalinye aku berbuka puasa dengan selera Iraq. Tak payah gie Iraq pon aku dapat rse makanan dme.

mmg satu ari tu tak gie kelas sbb ader gotong royong memasak makanan ni(hari rabu mmg kelas takde...bukan ponteng), lecturer arab pon btul2 bg komitmen yg mengagumkan, dme la teraju utama program ni. istri2 mereka pon semangat dalam program ni, kami je yang blurr sbb tak tau nak bantu mcm mne...hek2...
Lec Arab mmg best la...dme mmg pemurah, baik...waktu malam lps tarawikh ader acara bagi hadiah kpd student yang membantu memasak petang tu (aku tak terkecuali heheh) nak tau hadiah pe? Al-Quran beb!!tafsir arab skali...aduss seronok bukan kepalang tau tak...akan aku ingat jasa mereka hingga akhir hayat aku...insyaALLAH.